Згідно з діючими нормами законодавства, косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну (джерело)
ZAYA дорожить своєю репутацією, ми завжди намагаємося знайти спільну мову з покупцями в разі виявлення заводського дефекту (наприклад, зламалася кришка, не працює розпилювач).
Щоб не було непорозумінь, ознайомтеся, будь ласка, з умовами повернення і обміну.
- Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.
- Обмiн або повернення товару здійснюється в разі якщо:
- Товар не був використаний і не був ужитий;
- Зберiгається упаковка і комплектація товару.
- Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом п'яти днів з моменту отримання товару магазином.
- Замiна бракованого товару на новий здійснюється після того, як магазин отримує бракований товар. В такому випадку всю доставку оплачує магазин.
- Повернення товару належної якості який ініціюється покупцем (наприклад, передумали) оплачується за рахунок покупця.
Рекомендуємо при отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти або кур'єром, уважно оглянути покупку на предмет:
- Вiдповiдностi переліку одержуваної продукції згідно з вашим замовленням;
- Цiлiсностi упаковки;
- Термiна придатності на товар.
Зверніть увагу інтернет-магазин ZAYA не відповідає за внесені виробником зміни характеристики, комплектації і елементи дизайну товару. Це не є ознакою заводського браку товару.
Контакти
095-010-00-30 (Viber / Telegram)
073-010-00-30
098-010-00-30