Кількість
|
Вартість
|
||
|
Nevitaly
Створення Nevitaly почалося з бажання команди перукарів підвищити якість життя своїх клієнтів, тому вони захотіли створити нові способи лікування шкіри голови і волосся. Вони вирішили об'єднати в кожному продукті множинні розробки відділу досліджень, модні тенденції і прохання клієнтів. У 2017 році фірма вирішила відкрити завод в Картільяно, де будуть їх власні лабораторії і цехи, оснащені тільки кращим обладнанням. Замість того, щоб змінювати упаковку продукту, творці вирішили зосередитися на поліпшенні систем автоматизації та захисту навколишнього середовища. Засоби, яких немає в наявності в звичайних магазинах, можна купити онлайн. Філософія бренду - це вивчення природи і бажання зрозуміти її секрети, використання екологічно чистих інгредієнтів, які не завдають шкоди навколишньому середовищу. Компанія була створена для того, щоб професіонали по всьому світу мали можливість купити косметику і пропонувати унікальний спектр послуг.
Команда, яка створює і розвиває нові продукти:
- використовує в складах виключно перевірені матеріали і постійно шукає альтернативу хімічних сполук;
- проводить хімічні дослідження на всіх рівнях виробництва - аналізує вихідні компоненти, напівфабрикати і готові суміші;
- не тестується продукцію на тварин, працює виключно з постачальниками сировини, що працюють за принципом cruelty-free.
Переваги косметики від даної італійської компанії:
- технологія FEAS гарантує миттєве випаровування аміаку в процесі перемішування, позбавляє від стійкого неприємного запаху;
- Ap-Komplex, створений на дубі, камелії і екстракті червоного винограду, а також має захисний ефект - запобігає прикріплення шкідливих молекул з повітря до волосся;
- фарби, які отримують багато хороших відгуків від перукарів, не містять в своєму складі алерген PPD, знищують бактерії;
- мікропігменти Nevitaly злегка допомагають відкрити кутикулу волосяного стрижня, за рахунок цього зменшуючи пошкодження структури і роблячи колір більш стійким.
Усвідомлене ставлення до навколишнього середовища:
Італійський бере участь в кампаніях, які позитивно впливають на екологію:
- спонсор посадки фруктових дерев в Африці, що допоможе поліпшити умови життя місцевих жителів;
- друкує каталоги, рекламні буклети на папері TreeFree, що виготовляється з бамбука, соломи, макухи цукрової тростини.