Кількість
|
Вартість
|
||
|
Fanola – це перукарський бренд з Італії, у всьому світі Fanola No Yellow стала відома завдяки своїм безпрецедентним результатам. Відгуки про результати застосування шампуню Fanola No Yellow можна знайти в Інтернеті скрізь, що несподівано вивело цю марку на перший план. Інші продукти Fanola також дуже гарна якість і, перш за все, дуже доступні за ціною. Одним словом, нова професійна лінія, яка змінює ситуацію на ринку. Всі продукти Fanola можна придбати на сайті ZAYA.
Які лінії Fanola має у своєму асортименті?
- Fanola No Yellow - для світлого та сивого волосся
- Fanola No Orange - для темного фарбованого волосся
- Fanola Nutri Care - для сухого, кучерявого або фарбованого волосся
- Fanola Volume - для неживого та тонкого волосся
- Fanola Curly Shine - для кучерявого волосся
- Fanola After Colour - для фарбованого волосся
Що таке Fanola No Yellow Power?
Своєю славою компанія Fanola завдячує моделі Fanola No Yellow. Фіолетові пігменти в срібному шампуні Fanola настільки сильні, що без особливих зусиль перетворюють ваше тепле світле волосся на холодне попелясто-русяве! Ваші локони буквально тонуються, без використання демі-або напівперманентних барвників. І це, звісно, безпрецедентно! І це лише зі срібним шампунем. Тож ви розумієте, що Fanola швидко завоювала український ринок. Це говорить про те, що Fanola – якісний бренд.
Чи є у Fanola також тонер Fanola No Yellow Toner?
Шампунь Fanola No Yellow – це просто найкращий шампунь на ринку з найсильнішим фіолетовим пігментом.Він майже такий же сильний, як тонер, краще сказати, що здебільшого він вам не потрібен. Він ідеально підходить для домашнього використання, щоб зберегти ваші красиві попелясті світлі локони або сиві локони без теплих відтінків. Fanola не була Fanola, якби не випустила справжній тонер, а саме Fanola No Yellow Colour Toner. Цей тонер є дуже якісним і є перевагою на ринку.
Яка історія бренду Фанола?
Fanola – це неймовірно популярний перукарський бренд із прекрасної Італії, який був заснований у 2004 році групою підприємців. Вони бачили різні потреби у галузі та хотіли запропонувати рішення для них. І їм це вдалося! За короткий час Fanola стала одним із найбільших та затребуваних перукарських брендів в Італії. Нині вони посилено працюють над створенням популярності інших країнах, і вони це добре виходить. Цей успіх частково пояснюється шампунем Fanola No Yellow Shampoo.